piątek, 15 stycznia 2016

Jako Tako

Uszyłam sukienkę z drukowanej dresówki pętelkowej w motyle, wykończyłam niebieskim ściągaczem. Wyszła mi ...jako tako. Czyli po japońsku ;)
Nie jestem na 100% zadowolona. Dzianina nie układa się miękko tylko jest sztywna, przez co leży hmmm dziwnie... 
Do tego krój portfelowej góry wyglądający zachęcająco w gazecie nie odpowiada mi jednak w realu.
Sukienka mogłaby być krótsza. Całość wygląda jak połączenie kimona z pancerzem. Do tego naciągnęłam ją przy podszywaniu dołu.
Mała Mi jednak zadowolona, wiec chyba nie będę nic przerabiać.
Dziewczyny jakieś rady??











Ottobre Design 4/2013


Pozdrawiam Leosia


4 komentarze:

  1. Hmm nie wygląda żeby było sztywno u góry. Może wyszłoby fajniej gdybyś użyła jakiś radośniejszych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wydawało mi się, że są w miarę radosne... No ale każdy ma inny poziom radośności kolorów ;)
      Chociaż może następny projekt dla Mi będzie bardziej kolorowy :)Chciałabym już wiosny, wiec może bardziej pastelowy :)

      Usuń
  2. Witaj, ja po raz pierwszy na tej stronie, gdyż od niedawna szyję i odwiedzam "szyciowe" strony :). Sukienka bardzo ładna, ale ja trochę bym ją skróciła, będzie mniej poważna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się, że Cię przywiało do mnie :)
      Mam nadzieję, że nie ostatni raz :)
      Sukienkę faktycznie zamierzam skrócić.

      Usuń